Nora Mojsejová vo svojom šatníku. Sama priznáva, že sa vie niekedy "dohabať". Napriek tomu ide hodnotiť oblečenie žien pod dohľadom televíznej kamery. FOTO - VERONIKA JANUŠKOVÁ |
Nora Mojsejová sa vracia na televíznu obrazovku. O dva týždne v stredu sa na Markíze objaví pôvodný licencovaný formát Nákupná horúčka. Kontroverzná podnikateľka, ktorá je známa aj gýčovitým "vkusom", v ňom bude hodnotiť oblečenie žien.
Okrem nej budú porotcami stylingu skutoční odborníci - speváčka Dara Rolins, ktorá má v českom časopise vlastnú rubriku na hodnotenie oblečenia celebrít a módny návrhár Fero Mikloško, ktorý na plesy oblieka napríklad Adelu Banášovú.
Víťazky všetkých vydaní Nákupnej horúčky sa napokon stretnú vo finále a dáma, ktorá si v ňom bude počínať najlepšie, získa nakupovací výlet za niekoľko stotisíc korún do Milána. Mojsejová však dopredu odkazuje: "Budem veľmi prísna, máte sa na čo tešiť!"
Napriek tomu tvrdí, že si hendikep vo vlastnom obliekaní sa uvedomuje. "Priznávam, stále sa neviem dať do 'šoru', lebo niekedy to občas prepísknem. Niekedy sa tak doobliekam, že až v robote prídem na to, ako som sa dokántrila," hovorí pre Plus 7 dní.
A dodáva, že tým, že je kritická, je v porote ten správny človek: "Hovoria o mne, že som veľmi sebakritická. Keby ste ma počuli, ako sa niekedy hodnotím, tak by vám nebolo do smiechu."
Svoju závislosť od nakupovania extravagantného luxusného oblečenia priznáva. "Keby si nekúpila niekoľko mesiacov nič, asi by ju guta ulapila," smeje sa Braňo Mojsej a opisuje, ako jeho manželka vyzerá, keď ju chytí nákupný ošiaľ: "Teplota sa jej zníži na dva stupne, ruky sa jej trasú a už skúša a platí."
Tento rok do jej šatníka pribudlo niekoľko drahých kožuchov, značkových čižiem i kabeliek. Mimochodom, topánok má 170 a kožuchov okolo 60. Najdrahší je z hnedej norky a stál 270-tisíc korún. "No oblečiem si ho asi päťkrát za sezónu," priznáva vyštudovaná účtovníčka.
A dodáva, že po "televíznej kariére" uvažuje aj o politickej. Nevylučuje, že v budúcich regionálnych voľbách bude kandidovať na predsedníčku vyššieho územného celku.
"Teraz mám veľa televíznych a firemných povinností, ale po päťdesiatke sa na to dám," tvrdí košická milionárka, ktorú sa usilovala získať do svojho projektu aj televízia JOJ. Mojsejovci napokon dali prednosť "odskúšanej" Markíze. (mt, nem, tasr)